Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Συνέντευξη Ν. Πατέρα σε site


Ξεκάθαρες θέσεις και απόψεις από τον Νικόλα Πατέρα, που δε χρειάζεται κάποιος να προσπαθήσει να ερμηνεύσει διαβάζοντας πίσω από τις λέξεις. Ο κ. Πατέρας εκφράζει την απορία του για τις προθέσεις της κίνησης Τζίγγερ και τονίζει πως η φετινή πορεία του Παναθηναϊκού που ήτανε άκρως επιτυχημένη δεν επιδέχεται καμίας αμφισβήτησης.


-Κ. Πατέρα, πως κρίνετε τις χθεσινές εξελίξεις και τις δηλώσεις των κυρίων Βαρδινογιάννη και Βγενόπουλου;
"Θλίβομαι ειλικρινά για την εικόνα που προκύπτει για τον Παναθηναϊκό προς τα έξω. Ο κ. Βαρδινογιάννης θα μπορούσε να έχει κάνει τις προτάσεις του προς τους μετόχους στο Δ.Σ. την προηγούμενη Παρασκευή μιας και είχε ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με εμένα, τον κ. Βγενόπουλο και τον κ. Γιαννακόπουλο. Οι ανοιχτές επιστολές όπου ο κάθε μέτοχος θα αμφισβητήσει τις προθέσεις του άλλου και θα προκαλέσει την επίσης δημόσια απάντηση του με τα δυσάρεστα αποτελέσματα που βλέπουμε δεν βοηθούν. Διοικούσα την ομάδα μέχρι πριν από λίγες μέρες και πραγματικά με στεναχωρεί, όπως πιστεύω ότι στεναχωρεί όλους τους Παναθηναϊκούς, αυτός ο αλληλοσπαραγμός ανθρώπων που, ας μην το ξεχνάμε, συνεργάστηκαν για να φτάσει ο Παναθηναϊκός στη σημερινή θέση ισχύος".

-Σας είχε ενημερώσει ο κ. Βαρδινογιάννης για την πρόθεση του να πουλήσει το ποσοστό του στον Παναθηναϊκό; "Όχι αλλά αυτό είναι προσωπικό του δικαίωμα. Ο τρόπος που το έκανε χθες μου αφήνει πολλά ερωτηματικά για τις προθέσεις του. Μέχρι και προχθές γνωρίζω ότι μιλούσε με τον κ. Βγενόπουλο και ήταν κοντά σε μία συμφωνία για την επόμενη ημέρα στον Παναθηναϊκό. Τι άλλαξε τη στάση του;"

-Πολλά ακούστηκαν για την παραίτησή σας και για το ρόλο που έπαιξε στις εξελίξεις, αλλά και για το κατά πόσο ήταν «εικονική» ή πραγματική "Η παραίτησή μου προέκυψε ως φυσιολογική συνέπεια των όσων συνέβησαν τους τελευταίους μήνες. Έχω εξηγήσει αναλυτικά στην επιστολή της παραίτησης μου τους λόγους που με ανάγκασαν να πάρω αυτή την απόφαση. Δέχθηκα ένα χυδαίο πόλεμο επικοινωνιακής λάσπης που εντάθηκε τους τελευταίους μήνες με την «προεδρολογία» με την δήθεν κακή διαχείρηση και με τους όρους που θα δεχθώ για να παραμείνω πρόεδρος.".

-Πότε θα μας αποκαλύψετε το περιεχόμενο των επιστολών σας του Απριλίου με τον κ. Βαρδινογιάννη; "Θα ήταν καλύτερο για όλους μας να μην αποκαλυφθεί το περιεχόμενο αυτών των επιστολών".

-Ο κ. Βαρδινογιάννης, ουσιαστικά προσκάλεσε όποιον ενδιαφέρεται να αγοράσει το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της ΠΑΕ. Εσείς προτίθεσθε να κάνετε κάτι τέτοιο; "Εγώ από την αρχή ήμουνα ξεκάθαρος και με τους συμμετόχους μου και κυρίως απέναντι στον κόσμο του Παναθηναϊκού. Ουδέποτε υπαινίχθηκα πως σκοπεύω να αγοράσω το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της ΠΑΕ και πρόσφατα με επίσημη ανακοίνωση ξεκαθάρισα, για άλλη μια φορά, τις προθέσεις μου ως προς αυτό το θέμα. Αυτό που από την αρχή μου προτάθηκε και ανέλαβα να κάνω ήταν να «τρέξω» το καράβι σε μια εξαιρετικά δύσκολη εποχή για το σύλλογο. Το δέχτηκα και συνέβαλα οικονομικά προκειμένου να μπορώ να αντιμετωπίζω τους μετόχους ως ίσος προς ίσους και να διοικώ με το κύρος που ταιριάζει στη θέση. Θα συνεχίσω να είμαι μέτοχος γιατί είμαι Παναθηναϊκός και θα συμμετάσχω στην ΑΜΚ στο ποσοστό που μου αναλογεί ".

-Ο κ. Βαρδινογιάννης δήλωσε στην τελευταία του ανακοίνωση προς τον κύριο Βγενόπουλο ότι «ο Παναθηναϊκός χρειάζεται ηγέτες και στιβαρή διοίκηση» . Συμφωνείτε; "Πλάκα μου κάνετε; Ο Παναθηναϊκός είχε ηγέτη, είχε στιβαρή διοίκηση και είχε και πειθαρχημένη ομάδα. Γι αυτό πήρε το double και γι αυτό καθάρισε το παρασκήνιο. Ο Παναθηναϊκός είχε και κάτι πιο σημαντικό που χωρίς αυτό δεν υπάρχει συνταγή επιτυχίας για καμία ομάδα: ενωμένους και αγαπημένους φιλάθλους που υπήρξαν η κινητήριος δύναμη στην προσπάθεια μας να πετύχουμε τους στόχους μας. Θα πρέπει να ψάξουν αλλού οι μέτοχοι για να βρουν τι έφταιξε και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου