Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

ΑΠΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Γεια σας. Έχω στείλει το παρακάτω βιντεάκι σε αρκετά μπλογκς και δεν το είδα δημοσιευμένο. Κάνω τον κόπο να το στείλω και σε σας αν και δεν περιμένω διαφορετική αντιμετώπιση. Τέλος πάντων, εγώ θέλω να θυμίσω σε όσους περισσότερους γίνεται πως ξεκίνησε εκείνη τη χρονιά, η κατάσταση την οποία βιώσαμε τα τελευταία 13 χρόνια στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Θύμα μεταξύ άλλων και η ομάδα που υποστηρίζω από μικρός, η ΚΑΒΑΛΑ μου. Δεν είμαι οργανωμένος φίλος της όμως δε χάνω αγώνα του ΑΟΚ. Αύριο ξανασυναντιόμαστε μετά από καιρό στο «Ανθή Καραγιάννη» με τους …φίλους μας τους Ολυμπιακούς. Αλλά έχω ένα μήνυμα προς όλους. Όσοι έχουν ξεχάσει εκείνη τη βραδιά, όσοι έχουν λησμονήσει πως εκείνη η χρονιά ήταν η αρχή του τέλους για πολλές μικρομεσαίες ομάδες που αρνήθηκαν να ανέβουν στο «άρμα», όσοι παρακολουθούν απαθείς το έκτρωμα που μας σερβίρουν κάθε χρόνο από τότε, καλά θα κάνουν να βάλουν στο μυαλό τους πως η ομάδα μου αύριο θα παίξει για να ξεπλύνει εκείνη την αδικία που υπεστήκαμε τότε. Πολλοί δε μας υπολογίζουν. Σιγά την Καβάλα θα λένε μέσα τους καθώς θα διαβάζουν. Καλώς, περιμένετε λοιπόν αύριο το ξέσπασμα μιας ολόκληρης πόλης που την έπνιξε (μαζί με άλλες, δεν διεκδικούμε τον τίτλο του οσιομάρτυρα) η αδικία!

ΚΑΒΑΛΑ μου γερά!


Μιχάλης Δ. Καβάλα μια ζωή!