Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

Βαριές κατηγορίες του Diego Maradona: «Ψεύτης ο Julio Grondona, προδότης ο Carlos Bilardo» (video)


Με βαριές εκφράσεις επισημοποίησε την αποχώρησή του από τον πάγκο της εθνικής Αργεντινής ο Diego Maradona, ο οποίος αποκάλεσε «ψεύτη» τον πρόεδρο της ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας της Αργεντινής Julio Grondona, αλλά και «προδότη» τον τεχνικό σύμβουλο Carlos Bilardo, κατηγορώντας τους για το τέλος της συνεργασίας του με την «albiceleste».

Στην προγραμματισμένη συνάντηση που είχε με τους δημοσιογράφους στο Buenos Aires, ο Maradona διάβασε μια μακροσκελή γραπτή δήλωση χωρίς να δεχθεί ερωτήσεις, ενώ σε αρκετά σημεία αναγκάστηκε να κάνει παύση για να «πνίξει» την συγκίνηση και τον εκνευρισμό του.

Αναφερόμενος στον πρόεδρο της ομοσπονδίας, ο 50χρονος σταρ τόνισε: «Ο Julio Grondona μου είπε ψέματα. Στα αποδυτήρια, αμέσως μετά τον αποκλεισμό από το Μουντιάλ και μπροστά στους παίκτες, δήλωσε πολύ ικανοποιημένος και μου ζήτησε να συνεχίσω στην ομάδα. Την περασμένη Δευτέρα, όμως, όταν συναντηθήκαμε, μου ζήτησε να φύγουν από το τεχνικό επιτελείο επτά συνεργάτες μου. Εγώ, όμως, έχω αρχές και δεν προδίδω την ομάδα μου. Αυτό είναι αδιαπραγμάτευτο. Τα τελευταία 35 χρόνια, κανείς άλλος ομοσπονδιακός προπονητής δεν είχε τόσο σύντομη θητεία όσο εγώ. Με φώναξαν να σβήσω τη φωτιά, το έκανα, αλλά τώρα που θα μπορούσαμε να δουλέψουμε με περισσότερη ηρεμία και με χρόνο μπροστά μας, ήρθαν να διαλύσουν τα όνειρα που κάναμε».

Ακόμα πιο βαρείς χαρακτηρισμούς επεφύλασσε ο Maradona για τον τεχνικό σύμβουλο της εθνικής ομάδας (και προπονητή του στο θριαμβευτικό Μουντιάλ του 1986) Carlos Bilardo, ο οποίος αποφάσισε να παραμείνει στο πόστο του παρά την αποχώρηση του «Pibe d’Oro» από την τεχνική ηγεσία: «Ο Bilardo με πρόδωσε. Ενώ εμείς πενθούσαμε για τον αποκλεισμό, αυτός -και δε θα τον αποκαλέσω κύριο- δρούσε στο παρασκήνιο για να με διώξει. Όποιος κι αν αναλάβει τώρα την εθνική, ας ξέρει ότι δεν απέχει πολύ η στιγμή που θα τον προδώσουν. Υπάρχουν άτομα που δεν νοιάζονται για το ποδόσφαιρο της Αργεντινής, παρά μόνο για τα προσωπικά τους συμφέροντα και για τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς»!

To Sportena.com ετοίμασε ένα βίντεο με τα πιο ενδιαφέροντα αποσπάσματα από το ξέσπασμα του Diego Maradona.

Link: http://www.sportena.com/2010/07/varies-kathgories-tou-diego-maradona-pseuths-o-julio-grondona-prodoths-o-carlos-bilardo-video/

Video: http://www.youtube.com/watch?v=7ajMkA-UtWE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου