Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

Το «αντίο» του Ραούλ στη Ρεάλ Μαδρίτης (βίντεο)

Η «σημαία» της Real Madrid κατέβηκε σήμερα (26/7) από τον ιστό της, καθώς ο Raul Gonzalez Blanco αποχαιρέτησε το σύλλογο τον οποίο υπηρέτησε για 16 ολόκληρα χρόνια.

Μέσα σε φορτισμένο συναισθηματικά κλίμα και με δάκρυα στα μάτια, ο Ισπανός άσος ανέφερε, μεταξύ άλλων, στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στο «Santiago Bernabeu»: «Η σημερινή μέρα είναι πολύ δύσκολη για μένα. Ίσως η δυσκολότερη σε όλη την καριέρα μου. Αγαπώ το ποδόσφαιρο και το να φορέσω τη φανέλα της Real Madrid ήταν το μεγαλύτερό μου όνειρο. Αισθάνομαι ακόμα ποδοσφαιριστής και θέλω να συνεχίσω να αγωνίζομαι όσο μου το επιτρέπει το σώμα μου. Το μέλλον μου είναι στη Γερμανία ή την Αγγλία. Παρότι φεύγω, δεν λέω ‘αντίο’ αλλά ‘εις το επανιδείν’. Πάντοτε θα είμαι στη διάθεση της Real Madrid για ό,τι με χρειαστεί».
Ο 33χρονος επιθετικός, ο οποίος έκανε ντεμπούτο στην πρώτη ομάδα της «βασίλισσας» το 1994, σε ηλικία 17 ετών, κατέκτησε μαζί της 6 πρωταθλήματα Ισπανίας, 3 Champions League και πέτυχε 323 γκολ σε 741 συμμετοχές, περισσότερες από κάθε άλλον παίκτη στην ιστορία του συλλόγου.

Το Sportena.com υποτίτλισε τις τελευταίες δηλώσεις του Raul ως παίκτη της Real Madrid (video)

Link: http://www.sportena.com/2010/07/primera-division-to-antio-tou-raul-sth-real-madrid-video/

Video: http://www.youtube.com/watch?v=zkjhDiOl0cM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου