Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010

Αμφιβολίες, το μυαλό μου βασανίζουνε πολλές...

Απόσπασμα συνέντευξης του Γρ. Γεωργάτου στον ραδιοσταθμό Metrosport της Θεσσαλονίκης, εχθές το μεσημέρι:

«...Η Ελλάδα πάντως γενικότερα στο ποδόσφαιρο είναι ένα μεγάλο καφενείο. Όλοι τα ξέρουν όλα και έχουν άποψη για όλα. Γι΄ αυτό προσπαθώ προσωπικά να μην μπαίνω σε αυτή τη λογική. Στο τέλος δεν θα πιστεύω ότι κατέκτησα μόνος με τους συμπαίκτες μου τα οχτώ πρωταθλήματα…». Ο Γεωργάτος παραδέχθηκε πάντως ότι: «έχω ευνοηθεί ως παίκτης του Ολυμπιακού όπως και ως παίκτης της Ίντερ. Αυτά συμβαίνουν με τις μεγάλες ομάδες. Επαναλαμβάνω πάντως πως το χειρότερο είναι ότι έχω κατακτήσει οχτώ πρωταθλήματα και στο τέλος δεν θα πιστεύω ότι τα κατακτήσαμε εγώ και οι συμπαίκτες μου». Τέλος ο κ. Γεωργάτος πρόσθεσε: «Το χειρότερο είναι ότι στην Ελλάδα οι ποδοσφαιριστές είναι οι κομπάρσοι. Έχουμε μάθει απ΄ έξω τις μαϊμούδες και δεν ασχολούμαστε με πράγματα που αληθινά θα έπρεπε».

5 σχόλια: